Form cover
Сторінка 1 з 2

Кілька запитань про ваш підхід до покупок

Ми звертаємось до клієнтів, щоб краще розуміти, як змінився підхід до витрат на косметику в умовах сьогодення.

Ваші відповіді допоможуть нам краще орієнтуватися у потребах та покращити ваш досвід з INSTYTUTUM.


Ваше ім'я

Вкажіть, будь ласка, ваш номер телефону

1. Як часто ви купуєте доглядову косметику за повною ціною?

1. Як часто ви купуєте доглядову косметику за повною ціною?
A
B
C

2. Як часто ви очікуєте на акції чи знижки перед покупкою?

2. Як часто ви очікуєте на акції чи знижки перед покупкою?
A
B
C

3. Якщо базовий продукт задовольняє ваші очікування і коштує понад 5000 грн, яка ймовірність, що ви його придбаєте?

3. Якщо базовий продукт задовольняє ваші очікування і коштує понад 5000 грн, яка ймовірність, що ви його придбаєте?
A
B
C
D

4. Скільки ви зазвичай витрачаєте на доглядову косметику?

в місяць:
4. Скільки ви зазвичай витрачаєте на доглядову косметику?
A
B
C
D
за одне замовлення або похід у магазин:
Untitled multiple choice field
A
B
C
D

5. Як змінився ваш підхід до покупок косметики за останні 3 місяці?

5. Як змінився ваш підхід до покупок косметики за останні 3 місяці?
A
B
C
D
E
F

ОРІЄНТОВНА ЦІНА ПРОФЕСІЙНОГО ЗАСОБУ

Уявімо, що вам потрібно обрати базовий професійний зволожувальний крем з активними компонентами, наприклад, з гіалуроновою кислотою. Продукт має бути ефективним, для щоденного використання, націленим на результат.

Оцініть, як ви сприйняли б його ціну:

а). Яка ціна здається занадто низькою, щоб довіряти якості?

б). Яку ціну ви вважаєте оптимальною — якісний крем за розумну суму?

в). На якій сумі ви б подумали: «Дорогувато, але, можливо, варто»?

г). Яка ціна вже неприйнятна — надто дорого, щоб купити?


6. Наскільки для вас важлива наявність програми лояльності або бонусів при покупці косметики?

6. Наскільки для вас важлива наявність програми лояльності або бонусів при покупці косметики?
A
B
C

7. Який тип винагороди для вас найбільш привабливий?

7. Який тип винагороди для вас найбільш привабливий?
A
B
C
D
E

8. Чи користувалися ви програмами лояльності у брендів преміум-косметики?

8. Чи користувалися ви програмами лояльності у брендів преміум-косметики?
A
B
C

9. Які фактори для вас найважливіші при виборі доглядової косметики (бренд, ціна, ефективність, рекомендації, програма лояльності тощо)?

10. Що б ви хотіли бачити або покращити в програмі лояльності INSTYTUTUM?